Alimentatia pe baza de soia reduce riscul de a face cancer la san

694 afisari | 04 Octombrie 2009
Mihaela
 
Alimentatia pe baza de soia reduce riscul de a face cancer la san 1
Cercetarile au aratat faptul ca, se pot reduce cu peste 20 % sansele de a dezvolta un cancer la san daca introducem in dieta zilnica alimente pe baza de soia. 

Rezultatele cercetarilor au la baza o analiza a datelor publicate in 12 studii epidemiologice in ce priveste consumul de soia si cancerul de san. Analiza a aratat faptul ca exista o legatura intre consumul de soia si reducerea riscului de a face cancer la san atat in perioada de premenopauza cat si in perioada de postmenopauza a femeilor. De asemena acest studiu al International Journal of Cancer Prevention, a subliniat si faptul ca, daca se consuma soia inca din perioada de adolescenta sansele ca mai tarziu sa se dezvolte un cancer de san sunt mult mai mici.


 


 
Alte articole din ACTUALITATE
Descoperire in estetica: un aparat care
Descoperire in estetica: un aparat care "sterge" vergeturile, ridurile, cicatricile
De-a lungul timpului, pentru a “sterge” urmele de pe chipurile lor, oamenii au apelat la diferite crème cicatrizante sau au...
Vitamina D poate preveni cancerul
Vitamina D poate preveni cancerul
...ultimele cercetari arata ca persoanele care au valori crescute ale vitaminei D in organism, au un risc mult mai mic de a se imbolnavi de ca...
Dependenta de internet ar putea fi tratata
Dependenta de internet ar putea fi tratata
Milioane de adolescenti din intreaga lume sufera de aceasta „boala a secolului”, dependenta de internet. Fenomenul nu te omoara dar nici n...
Cum sa imbatranim frumos...
Cum sa imbatranim frumos...
E greu ca dupa o anumita varsta sa recunoastem ca au trecut anii, e greu sa ne uitam in buletin, e greu sa ne privim fata brazdata de riduri, e greu.....
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza

COMENTARIUL TAU

514BC
0 caractere :: Numar maxim de caractere 6000
Trimite

* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate


Folositi produse bio ?
Voteaza
Termeni si Conditii | 2010 Femeilor.ro. Toate drepturile rezervate.