Minunile de la manastirea Radu- Voda

• Sfantul Nectarie 1
  • Acatistul Sfantului Nectarie 2
  • Manastirea Radu Voda 3
Asezata chiar in centrul capitalei, veche de aproape patru secole si jumatate, Manastirea Radu Voda este o oaza de liniste si o adevarata binecuvantare pentru bucuresteni, dar nu numai. Aici isi gasesc linistea oameni veniti din toate colturile tarii. Minunile nu intarzie sa apara, iar oamenii vin iar si iar…

Sfantul Nectarie tamaduieste orice boala! Sfantul Nectarie Taumaturgul este vindecator de cancer! Asta spun credinciosii care vin la manastire si il cauta. S-au vindecat foarte multi de boli grave si de cancer. Au venit aici tineri si batrani, s-au inchinat la moaste si au dat acatist. Apoi, au luat ulei din candela care arde in dreptul sfantului, s-au uns cu el in locurile bolnave sau pe frunte si s-au vindecat.

Cand scriu acest articol, nu pot sa nu imi amintesc ca acum cativa ani, pe vremea cand nu aveam copii dar mi-i doream cu disperare, fumam si nu reuseam in nici un fel sa renunt la acest viciu. Nu ramaneam insarcinata desi nu aveam probleme medicale. Citisem insa ca fumatul reduce cu 50 % sansele de a concepe un copil, dar nu puteam renunta. Intr-o zi am cunoscut o doamna care mi-a spus sa citesc acatistul Sfantului Necatrie care este vindecator de patimi, sa ma rog si sa merg la manastire. Asa am facut.  Sunt patru ani de atunci, am doi copii si nu am mai fumat niciodata. La Manastirea Radu- Voda  minunile sunt la tot pasul. Intr-o racla de argint, poleita cu aur stau moastele Sfantului Necatrie care ii ajuta pe toti.

Racla cu moastele sfantului, au fost aduse aici acum cativa ani de un arhiereu grec, care a fost impresionat de cat de frumoasa este Manastirea. Si asa Manastirea Radu-Voda a devenit Eghina romaneasca. Pentru acest loc, Sfantul parca are ceva aparte. Marturie stau miile de credinciosi care vin si primesc vindecare pe masura credintei lor.

Sfantul Nectarie s-a nascut in nordul Greciei in Silivria la 1 octombrie 1846. Inca din timpul vietii facea minuni si tamaduia, iar dupa moartea sa a fost canonizat. Moastele Sfantului se gasesc la Manastirea Sfanta Treime pe care a intemeiat-o in Eghina. In Romania particele din moastele Sfantului se mai gasesc la Manastirea Putna, in racla din altar, la Biserica Sfantul Ierarh Nectarie din Iasi si la alte cateva biserici si manastiri.

Sfantul Necatrie este praznuit  in data de 9 noiembrie.

Manastirea se afla in Bucuresti, Str. Radu Voda, nr. 24 A, sector 4.

Telefon: 021-330.73.55

Acces rutier: autobuzele 123, 124, 104, 312; tramvaiele 15, 27, 30

Alte articole din BISERICI, MANASTIRI SI MINUNI
Minunile de la Manastirea Arhanghelului Mihail din insula Thassos, Grecia

Cu aprox. 900 de ani in urma a trait in insula Thassos un  om sfant pe nume Luca. El a petrecut in nevointa si rugaciune aproape paisprezece ani ...

La Manastirea Namaiesti, icoana Maicii Domnului te ajuta sa-ti gasesti linistea

Aflata intr-o zona cu privelisti minunate, pe valea Dambovitei, pe drumul dintre Targoviste si Campulung Muscel, manastirea Namaiesti, ii intampina pe ...

COMENTARII:
  • 1. Ivonne Adams pe 30 Ianuarie 2024 11:36

Sfat pentru a-ți salva căsnicia și pentru a-ți recupera fostul iubit/iubita, contactează drtrustspelltemple@gmail.com sau WhatsApp +14242983869 pentru Iubire eficientă urgentă. Vrăjiți pentru a vă recupera fostul iubit sau pentru a vă salva căsătoria rapid, iar rezultatul său este garantat 100%.

Vreau să-i mulțumesc Dr Trust pentru că mi-a adus înapoi fostul soț. Nimeni nu m-ar fi putut face vreodată să cred că articolul pe care urmează să-l scriu va fi de fapt scris într-o zi. Eram cel mai mare sceptic din lume. Nu am crezut niciodată în vrăji magice sau ceva de genul acesta, dar o sursă de încredere (un coleg foarte apropiat) mi-a spus că Trust este o persoană foarte dedicată, talentată și talentată, a fost unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am avut vreodată. Terminat. Viața mea amoroasă era în prăbușire, trecusem prin două divorțuri și eram în pragul unui al treilea. Pur și simplu nu am putut face față unui alt divorț și am vrut să încerc mai mult ca relația noastră să funcționeze, dar soțului meu nu părea să-i pese. și s-a despărțit din nou de mine. Am fost confuz și nu știu ce să fac din nou, mai degrabă ei să ia legătura cu Dr Trust. A făcut o vrajă de dragoste care l-a făcut pe soțul meu să se întoarcă la mine. Acum suntem foarte fericiți de noi înșine. Dr Trust îl face să realizeze cât de mult ne iubim și avem nevoie unul de celălalt. Acest bărbat este pentru REAL și pentru bine, de asemenea, te poate ajuta să-ți repari relația ruptă. Mi-am revenit soțul! A fost ca un miracol! El a vrut brusc să meargă la consiliere matrimonială și ne descurcăm foarte, foarte bine în viața noastră amoroasă. a lua legatura

E-mail: drtrustspelltemple@gmail.com

WhatsApp: +14242983869

Pagina Facebook: https://facebook.com/trustspelltemplez

• 2. Linda Gibson pe 20 Iunie 2019 08:15

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

• 3. Ionica pe 21 Iunie 2018 02:49

Ma numesc Iomica si vreau sa va povestesc putin si din problema mea . Am un nepotel diagnosticat cu sarcom wain. Un cancer rar si agresiv de asemeni. Anul acesta in februarie a fost opeerat nestiind ce are dupa ce ne-a iesit biopsia am fost socati toti din familie eream disperata plangeam nu ma mai odihneam noptile. O colega de servici mi-a spus de manastirea Radu Voda. Am inceput sa ma duc la manastire si sa ma rog cu multa credinta sa-mi faca nepotelul bine am luat ulei de la candela si la-m uns mereu. Trecuse o luna de la operatie pana am reusit sa ajungem la institutul oncologic fundeni. I sa luat biopsie din soldul piciorului si ia iesit bine dupa care a fost trimes sa faca o analiza amanuntita a tot corpului sa vada daca sa extins tumoarea dupa acea operatie ca trecuse ceva timp pana nea dat biopsia sa putem ajunge cu el la oncologie . Cat timp el erea investigat eu ma rugam in manastirea Radu Voda ca sa-i iasa analiza bine sa nu mai aibe nicaieri in alta parte cancerul . Va spun din tot sufletul ca am plans cand doctorita oncoloaga ne-a spus ca nu mai are in alta parte. Acum urmeaza tratament de chimioterapie sa nu cumva so fi plecat in corp dupa operatie il ungem si acum cu ulei de la candela din manastire si stiu ca va fi bine . Sfantul Nectarie ne-a ascultat ruga si indemn pe toata lumea sa mearga la manastirea Radu Voda sa se roage cu credinta asa cum stie fiecare sa se roage si va fi ajutat si vindecat . Dumnezeu sa ne ajute pe toti . Doamne ajuta.

• 4. Ioan Anton pe 30 Iunie 2016 05:52

Mare este minunea ta Sfinte Nectarie!Doamne ajuta!

• 5. nicoleta pe 19 Martie 2016 09:23

Îmi doresc un bebeluș de vreo 4 ani,am zis să merg la mănăstirea radu vodă pt ca acolo se zice ca minunile există,sper să ajung cât de curând....

• 6. Mioara pe 25 August 2014 11:50

Am fost pentru prima data la sfintul Nectarie acum aproximativ doi ani Eram tare suparata Eram insarcinata si urma sa fac o analiza riscanta Sfintul mia dat putere si cu adevarat a facut mimuni cu mine si analizele au esit bine Trebuie sa mai merg la Sfintul Nectarie pentru ai aduce multumire si pentru al ruga incontinuare sa ne ajute si din necazuri si probleme sa ne scape Doamne ajuta pe toata lumea si sanatate

• 7. Florentina pe 20 Iunie 2014 22:38

Astazi si eu am reusit sa merg la manastirea Radu Voda si sa ma inchin la sfintele moaste.Este cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat anul acesta.Am simtit o mare eliberare si o stare de bine si pace sufleteasca.Dumnezeu sa ne ajute pe toti!!

• 8. Marius pe 06 Aprilie 2014 17:37

Sunt Marius din Bucuresti. Vineri, 4.04. 2014 mi-am facut din fericire timp si eu si am mers la Manastirea Radu Voda. De Sfantul Nectarie am auzit si eu insa ca orice om sunt facut sa fac greseli si am obs ca nu as fi singur ca nu prea a mai mers pe la Biserica de mult timp. Am ajus in dreptul Manastiri(nu inainte de a imi cumpara un suvenir cu Maica Domanului pe o parte si pe cealalta cu Sfantul Nectarie de pus la gat) oamenii state-au la coada sa intre in Manastire, cantele bisericesti se auzeau si de afara insa ceva sa intamplat de am ramas surprins si acum: in momentul cand am auzit cantand in cor "Doamne Milueste" de trei ori, din nori a "rasarit" o puternica raza de soare in ochii mei! Frate-le meu mai mic sufera de Leucemie acuta si stiu ca se roaga la Sfant sa se faca bine. Astazi de la fratele meu sunt mult mai interesat de marturile oamenii-lor facute de acest Sfant, vreau sa ajung si eu sa ma inchin la moastele Lui pt ca si eu amo problema: singuratea. Apoi am vb cu fratele meu, cand s-o face bine sa mergem la Eghina in Grecia la Manastrirea construita de Sf Nectarie unde sa retras acolo si sa o vizitam! Precum si in Evvia la Sf Ioan Rusu. Doamne ajuta si va doresc la toti ceva nobil.....Sanatate maxima pt ca am inteles cat de mult este importanta in viata asta si asa de saracita . Sa ne auzim cu bine. Marius din Bucuresti( un tanar cu multe incercari de singuratate).

• 9. Roxana pe 30 Ianuarie 2014 11:33

L-am descoperit pe Sfantul Nectarie in urma cu o luna, si de atunci ma rog periodic la sfintele sale moaste. L-am cunoscut intr-o perioada foarte grea a vietii mele dar el mi-a dat speranta si incredere in viitor. Imi doresc sa devin cadru al armatei si sper ca Sfantul ma va ajuta sa-mi indeplinesc acest vis.Cand va aflati in centrul Capitalei, treceti si pe la Manastirea Radu Voda. Veti fi alti oameni.

Cu drag,

• 10. Roxana pe 30 Ianuarie 2014 11:33

• 11. valentyna0181 pe 12 Ianuarie 2014 23:20

Am auzit de la o prietena de aceasta manastire si de minunea care li sa indeplinit de cand au fost acolo, desi sunt din Bucuresti nu am ajuns, insa imi doresc din suflet sa ajung curand, doamne ajuta.

• 12. eliza pe 11 Martie 2013 10:53

merita vizitata manastirea Radu Voda ,vezzi aici multa lume care sufera ,dar prin rugaciune si credinta sf.nectarie si bunul dumnezeu ne ajuta sa mergem mai departe ,doamne dumnezeul nostru ,ajuta-m a doamne sa trec peste toate problemele si peste toate durerile ,asa sa ne ajute dumnezeu.amin

• 13. delya pe 02 Feb 2013 22:44

MARE FACATOR DE MINUNI ESTE SFANTUL NECTARIE! desi il cunosc de putin timp, de fiecare data imi vine in ajutor cand il chem. Astazi m am ars la deget, ma durea degetul de nu il puteam atinge, m am uns cu ulei de la candela Sfantului Nectarie din Grecia si imediat , degetul era inca ud de ulei dar durerea a disparut completsi umflatura abia se observa. Doamne, minunat si plin de iubire fata de noi toti credinciosii, este Sfantul Nectarie!

• 14. iulia pe 13 Ianuarie 2013 20:43

dupa 2 ani in care m am rugat sa ajung si eu la aceasta manastire ,sf nectarie mi a ajutat sa i pasesc pragul
    am ajuns la sf anului trecut si am ramas profnd impresionata de ceea ce am vazut ...am stat la slujba de dimineata ,am fost seara la sf maslu ,a fost o bucurie extraordinara pe care vreau sa o retraiesc in primavara cind sper sa ajung din nou ..dar ceea ce este mai important este ca sf nectarie m a ajutat nesperat de repede intr un anumit fel ,mi a dat un semn ca e alaturi de mine -cu ceva timp inainte de a ajunge la manastire ma durea spatele intr un anumit punct ,ma asezam incet pe scaun ,nu faceam miscari bruste,incercam sa domolesc durerile cu diverse creme ...durerile au continuat pina ce m am intors de la bucuresti ,cind dintr o data mi am dat seama ca nu ma mai doare spatele ...nu mi vine sa cred ,dupa citeva luni in care durerile se accentuau cu toate cremele folosite ...parerea mea este ca numai sf nectarie a fost acela care mi a luat durerea .iti multumesc sf nectarie si iti voi da slava in fiece zi citind acatistu ...sper ca in primavara sa ajung din nou la bucuresti doamne ajuta !

• 15. Maria pe 24 Octombrie 2012 13:52

In aceasta vara sfantul meu drag a mai facut o minune pt.mine: m-a ajutat sa ajung la moastele sale in insula Eghina cat si la moastele altor sfinti din Grecia, sfantul Efrem cel Nou, sfantul Ioan Rusul, sfantul Patapie, sfantul Dimitrie izvoratorul de mir, sfantul Grigorie Palama, sfantul Cuvios David cel Batran, etc. cat si la manastirea Mega Spileo unde se afla icoana facatoare de minuni s Maicii Domnului facuta de sfantul Apostol Luca si moastele a 140 de sfinti.Au fost pt. mine cele mai minunate 10 zile din viata mea. Iar acum o alta minune, sfantul ierarh Nectarie vine la Bucuresti.Sa mergem toti credinciosii sa ne inchinam la sfintele lui moaste facatoare de minuni.Va doresc la toti sa ajungeti sa-l cunoasteti si sa-i cereti ajutorul, care sigur va veni dupa masura credintei fiecaruia.Doamne ajuta.

• 16. Marinela pe 17 Iulie 2012 17:33

Nu am avut ocazia sa ajung la aceasta sfanta manastire,dar SFANTUL NECTARIE a lucrat altfel pentru mine si a mijlocit prin a ma inchina la SFINTELE sale moaste la o manastire din nordul Moldovei la GOROVEI,jud.Botosani cand au fost aduse SFINTELE moaste de la Iasi.Pentru mine a fost ceva unic aproape am ramas fara glas cand am aflat, eu dorind sa vizitez manastirea din Bucuresti.SFANTUL NECTARIE a facut indradevar pentru mine o mare MINUNE si nu stiu daca sunt vrednica de aceasta mare cinste.DOAMNE AJUTA SI BUNUL DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI SA VA MILUIASCA PE TOTI.

• 17. Maria pe 05 Iulie 2012 21:20

Dupa ce am citit cateva marturii despre minuni infaptuite de bunul Dumnezeu prin intermediul Sfantului Nectarie am inceput sa-i fac acatistul zilnic si imi doream cu ardoare sa ajung la manastirea Radu Voda in Bucuresti sa ma inchin la racla cu sfintele moaste.Sfantul Nectarie mi-a ascultat rugaciunea si m-a ajutat sa ajung la El intr-o zi geroasa de ianuarie(2009).De cand am intrat in biserica am ramas impresionata de linistea care a pus stapanire pe sufletul meu, simteam cum Sfantul ma cheama la El pentru a-mi lua de pe umeri poverile, pe care nu le mai puteam cara de una singura. M-am rugat cu lacrimi sa ma ajute si ii multumeam in acelasi timp ca m-a ajutat sa ajung la El. Simteam pentru prima data ca nu mai sunt singura, dupa multi ani de suferinte trupesti si sufletesti, de necazuri si lipsuri materiale, de probleme la care simteam ca nu mai gasesc solutii de rezolvare.De atunci Sfantul Nectarie este nelipsit in viata mea.Zilnic ii fac acatistul si tot zilnic ii simt prezenta si ajutorul.Au trecut 3 ani si 6 luni de la intalnirea mea cu acest mare facator de minuni si va pot spune ca in viata mea problemele care altadata pareau ca sunt imposibil de rezolvat acum se rezolvau parca de la sine.Simteam cum Sfantul pune umarul lui sa ma sprijin de el de cate ori il chemam, si au fost multe situatii.Sfantul mi-a gasit duhovnicul potrivit, tot langa racla cu sfintele moaste, asta fiind una din minunile infaptuite in viata mea si pentru care ii multumesc zilnic.Cei care stiu ce inseamna un duhovnic iscusit si potrivit pentru un suflet chinuit stiu la ce ma refer.Dar vreau sa povestesc despre cum m-a vindecat de o boala grava cu care se confrunta multe femei, nodul la san. Nu stiu daca a fost cancer pentru ca nu m-am dus la medic din doua motive: lipsa banilor si faptul ca un astfel de diagnostic m-ar fi omarat intr-un interval de timp foarte scurt. Durerile la san aparusera cu multi ani in urma insa se accentuau in perioade cu stres ridicat.In urma cu ceva ani primisem si doua lovituri, una cu usa si una cu coltul unui dulap, din greseala binenteles.Bunica mea din partea mamei murise de aceasta boala cumplita si mai aveam o verisoara primara care suferea de aceeasi boala. Eram disperata si imi doream sa mai traiesc si sa duc boala pe picioare macar patru ani pana fiul meu termina liceul, nu vroiam sa ramana fara ajutorul mamei pana nu trecea de examenul de maturitate. Durerile s-au accentuat si devenisera aproape de nesuportat din 2003, dupa divort, partaj, depresie, probleme la serviciu, griji materiale si altele. Usor usor m-am apropiat de Dumnezeu si am inceput sa-mi cer iertare ca uitasem de El. Am pus mai presus de orice familia si bunastarea materiala si pe amandoua le-am pierdut. Dar Dumnezeu, pentru ca El ne iubeste si atunci cand noi uitam de El, mi-a dat aceste necazuri tocmai ca eu sa incep sa-l caut pentru ai cere ajutorul si pentru a realiza ca toate le am din bunavointa si mila lui si nu din meritul meu.Am inceput sa merg la biserica, sa ma rog acasa, sa tin post,sa ma spovedesc si sa il rog sa ma ajute sa-mi curat sufletul de patimi.Am inceput sa-mi pun nadejdea doar in El. El m-a dus la Sfantul Nectarie si atunci a inceput vindecarea mea.Am inteles unde am gresit in viata, mi-am spovedit pacatele la parintele duhovnic, am invatat sa iert, sa-i iubesc pe toti oamenii, inclusiv pe cei care mi-au facut rau si din cauza carora am suferit mult,am invatat ca trebuie sa am ca tel in viata mantuirea sufletului. Cu ajutorul duhovnicului, ale carui rugaciuni sunt f. ascultate fata de ale pacatoasei de mine, cu mijlocirile Sfantului Necatrie, cu semnul sfintei cruci facut pe san cu ulei de la candela ce arde mereu la racla cu sfintele moaste, durerile si nodulul au disparut definitiv in ianuarie 2011. Sfantul Nectarie este prezent in viata mea ca si cum ar fi un membru al familiei.Ii multumesc zilnic ca m-a vindecat si il port mereu cu mine.
    Va indemn pe toti sa-l cautati si sa-i cereti ajutorul. Este intr-adevar mare facator de minuni.Aveti incredere in El si sigur va va ajuta impreuna cu Maicuta Domnului si toti sfintii. Dumnezeu sa va ajute si sa va binecuvanteze cu bucuria de a cunoaste acest mare Sfant al ortodoxiei.Doamne ajuta.

• 18. ICOM pe 28 Iunie 2012 17:16

ady80 pe 30 Martie 201
    Buna ziua la toata lumea si Domnul sa ne ajute. Ca raspuns lui Adi pentru a-ti întemeia o familie, eu am platit un acatist la manastirea Cozia, un altul, la Francesti, nu mai stiu caci altcineva mi-a depus acatistul la Frâncesti, stiu ca acolo femeile nu sunt admise ca si pe Muntele Athos. Sper sa nu confund cu un alt nume de manastire. In acelasi timp, am fost si la o femeie care facea descântece... La foarte scurt timp dorinta mea s-a împlinit. Acum ma voi duce la manastire Radu Voda pentru a ma ruga la racla sfintelor sale moaste sa dobândesc un pruc caci am asteptat prea mult, iar acum e dificil si gasesc ca pentru mine e mai dificil decât pentru alte femei caci am cunoscut multe esecuri. Citesc acatistul Sfantului ierarh Nectarie si astept sa ma ierte si pe mine Dumnezeu si sa ma miluiasca cu darul vietii. Doamne Ajuta.

• 19. dana pe 14 Iunie 2012 12:15

Si noi avem in Iasi, Manastirea Sfantul Nectarie, unde vine foarte multa lume si se inchina si se roaga pentru izbavirea de boli, de necazuri.Trecand printr-o perioada grea, m-am rugat Sfantului Nectarie sa ma ajute si rugaciunea mea a primit raspuns dupa cateva saptamani.Era un raspuns bun care mi-a bucurat sufletul.Multumesc Sfantului Nectarie pentru tot ajutorul dat!Nu astepta ajutor de la oameni ci de la Dumnezeu.Rugati-va din tot sufletul, iar Sfantul Nectarie va va auzi.

• 20. isabella pe 18 Aprilie 2012 19:03

am aflat despre SF.NECTARIE de pe internet.Am citit atatea marturii despre minunile sale, incat am inceput si eu sa citesc acatistul.Nu pot avea copii desi sunt sanatoasa clinic, insa cu ajutorul sfantului sper ca voi reusi. Aveam o rana la picior care nu trecuse desi am luat diverse medicamente, insa dupa cateva zile de cand am inceput sa citesc acatistul a trecut.Ii multumesc pe aceasta cale SF. NECTARIE si ma rog sa ne ajute pe toti sa ne rezolvam problemele.

• 21. rinutza pe 06 Aprilie 2012 21:00

Dragii mei, de o saptamana in viata mea a intrat Sfantul Nectarie, facatorul de minuni. Uneori cand totul merge atat de bine si viata noastra e frumoasa uitam de credinta, uitam ca acolo sus cineva ne vegheaza si are grija de noi, uitam sa multumim pentru tot ce primim de la viata. Din pacate asa am fost si eu in ultima perioada, am uitat de cei de sus.
    Am ajuns sa cred ca am o afectiune pe care nu o aveam deoarece am dat crezare unei bune prietene care se ocupa cu terapii alternative. Aceasta avand probabil dorinte ascunse a inceput sa ma trimita pe la diferiti medici „prieteni” ai sai iar eu nu mai stiam pe ce drum sa apuc. Imi era din ce in ce mai rau, ajunsesem nici sa nu mai pot face doi pasi datorita panicii in care intrasem, caci dupa ea nu mai aveam mult timp de trait.
    Familia mea vazand acest lucru, nasa mea de botez, pana la urma cred ca Sfantul Nectarie a indrumat-o sa-mi spuna despre el si despre minunile infaptuite de el. Si ea era una dintre ele, deoarece fusese diagnosticata cu o boala necrutatoare care de fapt pana la urma nu a existat.
    Mama mea in miercurea urmatoare a mers impreuna cu nasa mea la Manastirea Radu Voda din Bucuresti pentru a cere ajutorul Sfantului Nectarie. Inceapand de joi eu trebuia sa merg in continuare la tratament la acea doamna dar Sfantul nu-mi mai dadea voie nici sa ma pot ridica din pat. Vineri eram programata la o alta prietena de data asta la cardiologie dar joi toata noaptea mi-a fost foarte rau incat am chemat salvarea care culmea nu avea nici o solutie pentru mine.... Vineri totusi cu toate fortele doream sa ma ridic din pat si sa ajung la cardiolog dar iata...ca...nici de data asta nu mai puteam face nici macar un pas de oboseala. Am sunat in cele din urma si am anulat programarea. Nu am mai luat legatura de atunci deloc cu „prietena „ respectiva si am inceput sa citesc Minunile Sfantului Nectarie, astazi este a treia zi de cand citesc si Acatistul Sfantului. Tot de 3 zile am reusit sa ajung si la moastele Sfantului Nectarie care se afla la manastirea Radu Voda din Bucuresti si vreau sa va spun ca ma simt foarte bine si eliberata. Astazi am fost si la cardiolog, un medic specialist de data asta care mi-a spus ca a fost alarma falsa ca sanatatea mea nu este in pericol iar cei cu terapiile alternative sa se lase de diagnosticari si de vorbe aruncate in vant despre sanatate.
    Dupa ce am plecat de la consultatie, astazi, am fost la Sfantul Nectarie sa-i multumesc pentru Minunea savarsita cu mine!
    Ii multumesc din tot sufletul Sfantului Nectarie si va pot spune tuturor sa aveti incredere caci nimeni pe lumea asta, nici un om, nu este mai presus de forta lui Dumnezeu!
    Andreea Cristina

• 22. ady80 pe 30 Martie 2012 10:50

buna sunt o tanara care a aflat despre SF Nectarie de la o prietena. Aceasta mi a daruit o carte despre SF Nectarie, despre minunile infaptuite, despre ajutorul Lui in orice problema. Am citit o pe nerasuflate si mi am dat seama ca trebuie neaparat sa merg si eu la moastele Sfantului pentru a ma ajuta in problema mea(cu toate ca am fost la mai multe biserici, am dat acatiste nu reusesc sa mi intemeiez o familie, ca orice fata de varsta mea, desi am avut ocazia sa cunosc diferite persoane,dar nu merge nimic)acest lucru ma face sa ajung la concluzia ca poate am ceva facut.De aceea singura mea speranta a ramas SF Nectarie.Mentionez faptul ca am avut ceva probleme de sanatate si rugandu ma la SF Nectarie am constatat ca m a ascultat si m a ajutat . Va rog din tot sufletul meu sa ma indrumati ce sa fac pentru a rezolva problema mea, va rog sa mi spuneti daca puteti unde ar trebui sa merg pentru dezlegare de cununii. Domnul sa va ajute. Multa sanatate si rezolvare in problemele dvs.

• 23. elena77 pe 08 Martie 2012 10:53

am fost intr=o marti la aceasta minastire si tocmai se citea acatistul sf.Nectarie.m-am rugat pt mai multe lucruri,dar am ramas surprinsa ca dupa numai o sapt(martea urmatoare)una dintre problemele noastre a fost rezolvata.este intr-adevar o minune!!!slava sfintului Nectarie!!!rugati-va si Dumnezeu va va auzi...

• 24. mysu pe 03 Iunie 2011 10:36

Nu am fost niciodata la manastirea Radu Voda din Bucuresti la moastele Sf, Nectarie dar am fost de doua ori la moastele Sf. Nectarie dar la Iasi la catedrala ce ai poarta numele si am fost mult inpresionat cata lume vine cu credinta si evlavie la moastele sfantului. Sfatuiesc pe cei in necazuri boli de cancer, cei ramasi fara servici sa mearga cu credinta si sa se roage cu credinta caci Sfantul le va asculta rugaciunea.

• 25. AndreiP pe 03 Aprilie 2011 22:37

Este multa suferinta dar si multa sfintenie la Manastirea Radu Voda. Vezi aici atatia oameni bolnavi de cancer care vin la Sfantul Nectarie ca la ultima lor speranta...Si au atata credinta! Doamne, ma uit la ei si ma gandesc ca intr-o clipa oricine poate ajunge in locul lor si cati dintre noi suntem pregatiti pentru o astfel de incercare? Nici unul! Eu nu am o astfel de problema dar i-l simt pe Sfantul Necatrie aproape de sufletul meu, simt ca-mi asculta rugaciunile si ca ma ajuta. Ce bine ar fi sa fie toata lumea sanatoasa, sa nu mai existe in lume boli grave si atata suferinta...Dar poate doar asa ne mantuim?!

• 26. nicu pe 02 Aprilie 2011 00:02

una din cele mai frumoase manastiri merita vizitata

• 27. Viorica pe 28 Ianuarie 2011 12:17

Am fost de multe ori la acesta manastire la Sfanta Liturghie Duminica. Insa am mai mers si intr-o zi de vineri pe la ora 5-6 parca si am ramas placut surprinsa, pentru ca era lume care astepta sa vina preotul pentru a citi rugaciuni de dezlegari si Moliftele Sfantului Vasile cel Mare cred. Am ramas evident si eu la aceste rugaciuni. Deci pentru cei care aveti probleme si vreti sa mergeti la dezlegari si bineinteles la Sfantul Nectarie care este mare facator de minuni si vindecator de tot felul de boli si de patimi, se pare ca vineri seara se fac la Manastirea Radu Voda din Bucuresti aceste slujbe. Doamme Ajuta!

• 28. pintilei florentina pe 07 Decembrie 2010 19:31

da intr-adevar aceasta manastire merita vizitata cu credinta in bunul noosstru Dumnezeu faceti tot posibilul sa ajungeti si veti cunoaste raspunsul la rugaciunile voastre.Dumnezeu sa ne ajute

• 29. Dragos pe 10 August 2010 15:05

Pe siteul manastirii am gasit programul slujbelor si informatii mai multe despre Sfantul Nectarie.

COMENTARIUL TAU

4CC83
0 caractere :: Numar maxim de caractere 6000
Trimite

* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate

Folositi produse bio ?
Voteaza
Termeni si Conditii | 2010 Femeilor.ro. Toate drepturile rezervate.